همشهری آنلاین: دست کم سه نفر در نتیجه تیراندازی در کتابخانه دانشگاه دولتی فلوریدای آمریکا به شدت زخمی شدند. فرد مهاجم هم به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

shooting

شبکه سی ان ان، مسئولان دانشگاه دولتی فلوریدا در آمريكا هشدار دادند شرایط خطرناکی در این دانشگاه ایجاد شده و فرد مسلحی در این دانشگاه به دانشجویان تیراندازی کرده است.

گزارش‌ها حاکیست تاکنون سه نفر که در نتیجه اصابت گلوله زخمی شده‌اند، به یکی از بیمارستان‌های نزدیک به دانشگاه منتقل شده‌اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از سي ان ان گفته می‌شود حال یکی از زخمی‌ها وخیم است. فرد مهاجم نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

پیش از این مسئولان دانشگاه به دانشجویان ایمیل زده بودند که شرایط خطرناکی است و دانشجویان باید در جای امنی پناه بگیرند و از درها و پنجره‌ها فاصله بگیرند.

در حالی که قرار بود امتحانات میان ترم هفته آینده در این دانشگاه آغاز شود، کتابخانه دانشگاه دولتی فلوریدا 24 ساعته فعالیت می‌کرد و در زمان تیراندازی دانشجویان در کتابخانه حضور داشتند.

دانشگاه دولتی فلوریدا بیش از 40 هزار دانشجو دارد. شماری از دانشجویان در گفتگو با رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند صداي شلیک چهار گلوله را شنیدند اما گفتند این اتفاق در داخل کتابخانه رخ داد نه خارج از آن.

بلر استوکس یکی از دانشجویانی که در کتابخانه دانشگاه بود اعلام کرد در طبقه اول کتابخانه بود که « فرد مهاجم به بالا آمد و اعلام کرد اسلحه در اختیار دارد.»

کد خبر 278545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha